Tehnička podrška i održavanje

Sastavni deo ponude naše kompanije su i usluge tehničke podrške  po principu 24×7.

Amber Software se bavi održavanjem i servisiranjem telekomunikacionih, računarskih sistema i opreme. Pružamo standardnu uslugu održavanja po pozivu ili mogućnost sklapanja posebnih ugovora o održavanju, čime je garancija neprekidne operativnosti instaliranog sistema podignuta na najviši nivo.

Za efikasno rešavanje problema na raspolaganju nam je i direktan kontakt sa centrima za tehničku podršku proizvođača opreme.

Kao firma koja poseduje sertifikat ISO 9001 standarda, Amber Software nudi:

  • Laboratorijsko testiranje
  • Instalaciju opreme i puštanje sistema u rad
  • Hardversku podršku
  • Softversku podršku
  • Preventivno održavanje
  • Incidentno održavanje i oporavak na lokaciji
  • Daljinsku podršku i održavanje
  • Help desk
  • Nadzor mreže

Želite da sarađujete sa nama?

Ukoliko želite da sarađujete sa nama, slobodno nas kontaktirajte.